Bye bye Lake Havasu

23 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hello Sunshines 🌞,

De gehele uitdragerij weer bij elkaar gezocht hier en uitgecheckt bij het heerlijke motel.

On the road

Na een ontbijt bij Makai Café gaan we weer verder op stap, zo'n 300 km. Zometeen even  tanken en dan naar Oatman, bij de donkey's langs.

Also on route  Been there....

.....Done that             On route 66

Wat een mooie stuk over route 66 is dit zeg!

Route '66 zie video

De donkey's

En nog één       Aaahhhhh   🤣🤣

In Kingman een pitstop bij Mr. D's. Een bakkie pleur en een milkshake to go.  https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-d518032?m=19905

Ook bij de dinerDe plisie

En een leuke auto     Bij de diner

Daar doemt Sin City op...

Sin City

Om 14.15 uur komen we aan bij ons hotel (voor de komende 3 nachten) in Las Vegas. Inchecken kan al...maar als we een kamer bij het zwembad willen (dat willen we) moeten we nog even wachten (dus dat doen we).

Tuscany Suites & Casino  https://www.tuscanylv.com/

Oké, ik sla gelijk $50 kapot bij Billy op de roulettetafel ...hmmm muts, dat was niet even snel wat zakgeld verdienen 🤣.

Om half vier hebben we de sleutel vd kamert en slepen de hele uitdragerij mee naar binnen. Je verzamelt best veel troep wanneer je met de auto 4 weken rondtuft.

En nu dan is het zover: het karretje moet ingeleverd worden Baranyai. Het doet zeer, ik weet t, maar geef die sleuteltjes nu maar aan die meneert van Alamo.

Hier met die sleutels  🤣

Koffie gehaald en nu wachten op de Uber... alstgoedisikweetvanniks... Zoltánheeftuberfor dummiesbestudeerd enappgedownloaden creditcardnummeringevoerdenzo.

Poef, daar is de chauf en die brengt ons terug naar ons hotel.

De uber De Ubert

We zijn geïnstalleerd en struinen maar eens een blokje om, om te kijken waar wat en hoe. Genoeg te doen en te zien, met wederom een lekker zwembad voor Van den Hoogenband. Hier vermaken we ons wel een paar dagen!

Eten doen we in de pub, hier in het casino. Baranyai: het is 20.00 uur en we zitten nog in de pub! We moeten toch een beetje in Las Vegas-ritme komen 😉.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat een Engelsman naast ons, zijn waffel niet kan houden en ervoor zorgt dat we om 20.30uur vertrekken.... anders had het misschien wel 21.00uur geworden.

Goodnight alvast weer en tot morgen.