We gaan Baranyai!

13 mei 2019 - Enschede, Nederland

Hallo dan,

Het was nog even spannend, maar vandaag hebben we besloten om toch heerlijk op vakantie te gaan! Weer een gave roadtrip. De tickets hadden we vorig jaar al geboekt en uiteraard ook vrij geregeld op het werk.

Vanaf 26 mei gaan we 5 hele weken het westen van Amerika onveilig maken met onze Roadtrip ;)

Beertjes

Nieuwe avonturen beleven, 6000 km's rijden in de Jeeeep, mooie parken bezoeken, hike's maken, verkeerde afslagen nemen, beren, bizons en walvissen bekijken (ben nog steeds niet over mijn spinnenfobie 🕷, dus hoop te kunnen doen alsof ze er niet zijn)  We gaan wel zien waar we nu allemaal weer terecht gaan komen en wat we allemaal gaan beleven. Oftewel: we gaan heerlijk lachend en genietend ons vol in het nieuwe avontuur storten!

Nog maar 275 dagenVorig jaar begon het al...

De welbekende -de door Baranyai geïnstalleerde- aftel app...aahhrgghhh, hou op zeg....iedere dag een dagje dichterbij, maar dat duurt bij deze beginstand erg lang.

Maar goed, het is binnen 2 weken zover. De route is uitgestippeld, de paspoorten zijn geldig en de Esta's goedgekeurd.

De route voor 2019

Dus wat nu nog? We worden ineens nog wat druk (tot we bedenken, ach we zien wel, wat we vergeten halen en regelen we daar wel)

# Koffers volgooien, nadat bekeken is wat er wel of niet mee moet. Da's nog wel een dingetje....thermo-spul gaat wel mee dit keer. Ben me daar gek, om al blauwbekkend naar geisertjes en walvisjes te gaan gloepen.

# Een en ander is al geboekt : we hebben overnachtingsplekken geboekt voor Zion, Yellowstone en Yosemite. Voor Bryce en Las Vegas moeten we nog wat leuks gaan vinden en de rest zien we daar vanzelf wel.

# Wat mogen en kunnen we niet missen? Heel veel inspiratie al opgedaan  *en weg lopen te kwijlen van alle mooie plaatjes* via de bekende FBpagina's vol andere Amerika junks ;) Maar lekker nog veel uitzoeken, lezen en kijken wat we willen gaan doen en niet mogen missen.

# De conditie, ohw ja. En nee Baranyai, ik ga me daar Angels Landing niet met je meelopen...maar om niet helemaal als een hijgend hert verder naast je te lopen, nu nog even flink wat rondjes in Enschede lopen om de conditie iets op te vijzelen.

Dus Baranyai, ga jij nog even aan het werk, neem ik een wijntje.

We hebben er heel veel zin in! 🚙 🇺🇸

Ps. Mochten jullie onze vorige USA roadtrip willen lezen: roadtrippie2017.reislogger.nl

1. Yvette en fam:
    14 mei 2019
    Wat leuk weer! Ben erg benieuwd naar jullie reisverhalen en vooral de foto's! Dusss veel plaatsen😉
  2. Frank:
    14 mei 2019
    Heel veel plezier samen. Have a safe trippie xx
  3. Sylvia:
    22 mei 2019
    Geweldig weer Simone en Zoltán! Dat is één en al genieten daar 🧡 muziek tip bij Zion park?
    Road to Zion van Damian Marley 😘
    Veel plezier lieverds!💋
  4. Pauline:
    23 mei 2019
    als er iemand een break verdiend heeft ben jij het en Zoltan heeft geluk dat hij jou rond mag rijden😉
  5. Joyce aka nichtje J:
    Joejoe, ik zit er klaar voor!! Enjoy!! X
  6. Natascha:
    25 mei 2019
    Wowww gave reis. Ik wens jullie hele veilige en gezellige kilometers toe. En geniet ervan, van alle moois!!
  7. Anita Spijkerman:
    25 mei 2019
    Hallo lieverds, jullie hebben een zwaar jaar achter de rug, het is jullie gegund.
    Maak mooie herinneringen!
  8. Thomas: