Las Vegas #1

24 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Heelllooo Vegas, good morning!

Was het me daar gisteravond toch nog laat geworden ...22.30 uur maar liefst. Gelukkig, want Vegas is tè leuk om al om half negen ('s avonds) in slaap te vallen natuurlijk.

Zoals de laatste tijd wel vaker gebeurd, zijn we wakker zodra de vogeltjes beginnen te fluiten 🤣.

Er zit maar 1 ding op : er moet weer gegeten worden...echt waar, hou toch eens op, vreet me t gompes, zink straks,

Hier bij "Marilyn's" serveren ze het ontbijt 24/7, dus lekker suffig slipperen we daar naartoe.  https://www.tuscanylv.com/restaurant/marilyns-cafe/

Na het ontbijt klepperen we door naar het zwembad. Fantastisch, het is er nog niet druk en er zijn 2 bedjes onder de palmbomen voor meneer en mevrouw De Bok hier.

Lekker plekkie       Oeh lekker 😎

Bedje with a view    Het uitzicht

Wat een luxe...zomaar schaduw, zonder het hoeven te boeken van een (schreeuwend dure) cabana.

Gisteren, bij het terugbrengen vd auto, is er iets misgegaan. Per ongeluk €150 afgeboekt, krijgen we terug binnen 5 werkdagen, printer stuk 🤔. Stom, zonder een bewijs te vragen zijn we weggegaan. Het zit Zoltán nie lekker nie, dus die gaat zometeen terug naar Alamo.

Een piña colada bij Tuscany En ik hoef nie mee.

En dan...dan is het ineens zowaar 23.57 uur 😳.

Ennuraffelikhetevenaf, sorry, heelgezelligavondjegehad metNielsenPatricia, lekkergegetenbijCPK, Bellagiofontein, mooiCosmopolitan, roulettebij Flamingohotel, ikkeverloren, hebbenwegeenfotovan, Zoltángewonnen, hebbenweookgeenfotovan, oogies vallen dicht, morgenzijnwed'rweer.

The cosmopolitan...zelfs de kassa is mooi

Bellagio

Nighty night y'all & sleep tight ;)

1. Natascha:
    25 juni 2019
    Ohhh wat ziet dat er allemaal lekker en gezellig uit!! Jaloersmakend. Lekker nog even feestje bouwen de laatste week samen met die andere avonturiers. Heel veel plezier samen, en geniet er nog ff van. Ik denk dat wij hier in Nederland vandaag kwa temperatuur niet veel onderdoen voor Las Vegas. 😰 mis alleen de pool en de palmboom nog en misschien een pina colada erbij. 😚🥰