Las Vegas #3

27 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Morning peeps,

Een aantal uren later dan "normaal".... Hoe zou dat nou komen? Pfff, beetje brakjes nog van gisterenavond, liggen we alweer bij het zwembad.

Wat was het een leuke dag gisteren! Piña Colada was our poison en dat ging hartstikke goed whahaha 🥳.

Vanuit Tuscany zijn we verhuisd naar The Flamingo. Het is hier wat "levendiger " , zeg maar.

Go pool Flamingo

Zie video's en zoek de verschillen 😂

Niels en Patricia hadden al bedjes voor ons vrij gehouden,  we hoefden dus alleen maar neer te ploffen en wat schelig voor ons uit te staren.

Na een aantal uren was t genoeg, ff uit de zon en de airco in. Een cheesecake erbij voor Baranyai :

Allemaal cheesecakejes

's Avonds happie gedaan bij The Cheesecake Factory,  was weer lekker.

Ja, laten we wat eten 🤭 Eten Cheesecake Factory

Zo rond een uur of negen was het zover, met z'n vieren afgereisd naar The Stratosphere https://www.stratospherehotel.com/

Zo mooi  Leuke wolk

Uitzicht vanaf Stratosphere

2 dappere (of domme? 🤔) toeristen die in het karretje zijn gestapt om vervolgens 4 x over het randje heen te gaan.  https://youtu.be/0GoiAaJcZr8

X scream  Dat is 'm...Thrillride

Met ogen zo groot als schoteltjes, stuiterden Niels en ik nog even een uurtje na. Wat gaaf was dat weer! (we hebben inmiddels weer een normale hartslag)  zie video

En toen, tja, je zou het niet denken natuurlijk,  maar toen zijn we in ons home-casino een gokje gaan wagen aan de roulettetafel. Niks spannends verder gebeurd ...helaas ook geen 17 die na 3 uur spelen nog steeds niet is gevallen 🥴.

Om 2 uur lagen we in ons bedje en na een kort nachtje stond hij van Baranyai om acht uur al in de rij bij het zwembad. Niet voor niks, allemaal bedjes met strakkies heerlijk wat schaduw.

Lekker plekkie

Yep, it's another day in Paradise 😎😉

Tot morgen x

1. Henk:
    27 juni 2019
    Gelukkig, ik maakte mij al zorgen toen ik geen nieuw verhaaltje zag vanochtend :-). Mooie foto’s en het ziet er lekker relaxed uit!
  2. Natascha:
    28 juni 2019
    Heerlijk toeven hier!! Ja die X scream is wel een ding hè. Henk ze zijn nu echt te druk met genieten om verhaaltjes te schrijven. Henk jou beurt komt ook nog! 😚🤩