Las Vegas #4

27 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Howdy folks,

Ehm, we hebben een leuke dag gehad, maar krijg er niet zoveel over geschreven...

De strip                                    De strip zie video

De dag gevuld met: eten, zwembad, drinken, eten, mensen kijken, lachen, hangen, koffie, beetje shoppen, drinken, optutten, uit eten, slenteren op strip, casino's bekijken, wat drinken, verliezen met roulette, grrrr en een beetje op tijd naar bed. (hadden we gewonnen, zou het vast wel later zijn geworden)

Bellagio

Vandaag het laatste dag alweer, wat gaat het allemaal snel!

Maar er is nog wel iets wat we kunnen proberen...kunnen we misschien nog wel wat langer blijven Baranyai 🥳.

Injured in a hotel                                        Adam moeten we hebben...

Zoveel reclame voor "hulp" bij ongevallen

Jullie begrijpen het wel: we krijgen het nog heel druk vandaag!  https://youtu.be/pfKvstJI_lg

Eens ff kijken waar Zoltán het best onderuit kan gaan...of waar ik het beste plots in flinke mentale problemen kan gaan belanden whahaha.

Eerst maar eens een plons in The pool hier. Ohw, we kunnen we het hotel alvast aan gaan klagen voor tè nat water ofzo 🤔...eens ff broeden op een plan, terwijl we hier genieten van het uitzicht.

High rollert High rollert

Tot morgen, wij gaan nog even alles uit het laatste daggie halen  x

1. Jan en Lilianne:
    28 juni 2019
    Geniet van de laatste tijd. Het was leuk om mee te mogen lezen. Dank je wel daarvoor. Je hebt een leuke manier van schrijven. Ik heb er van genoten!
  2. Monique Spaans:
    28 juni 2019
    Heerlijk om dit weer allemaal te zien. Een beetje boel heimwee. Ik moet nog een jaar wachten. Geniet nog even van de laatste dagen.
  3. Natascha:
    29 juni 2019
    Haha dat preutse Amerika!!
    Wel in een stringetje op de strip rondlopen!! 🙈🤪
  4. Elise:
    29 juni 2019
    Wat een heerlijke verhalen en prachtige foto s . Super benieuwd naar jullie live verhalen. Goede reis en lzkker slapen in jullie eigen bedje. Tot snel kus Elise