Relax dagje Lake Havasu City

22 juni 2019 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Howdy,

Voor vandaag niks op de planning!

We zijn nog een dagje hier in Lake Havasu City, in hetzelfde motel.

Ontbijtje doen we bij Makai café, naast the London Bridge.  Leuk terras buiten maar nu al veel te warm.  https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-d335710?m=19905

Bij Makai Café  Hongaar bij de London Bridge

En gezien het gezicht van mijn Hongaarse vriend, eten we hier morgen nog een keer 🤣.

Er is een Wallmart in de stad,  dus daar gaan we ff naartoe. Scheerschuim, tandpasta en nog wat ander spul en weer terug naar ons motel.

Om elf uur gaat er een pontje naar de overkant, naar een vaag casino. (Dit volgens de recensies op tripadvisor)

Met het pontje over Bij de ferry

Zie video   Botenparade

De pont zelf is leuk (voor $2 roundtrip heerlijk half uurtje uitwaaien) en yep, het klopt inderdaad: voor het "casino" hoef je er niet naartoe...tenzij je natuurlijk een enorme drang hebt naar vuile Perzische tapijtjes met wat speelautomaten 🤑🎰.

http://Havasu Landing Casino's Ferry 5 Main St, Havasu Lake, CA 92363 (800) 307-3610 https://g.co/kgs/MfoACw

"Het" casinoHavasu Landing

Gelijk dus weer de ferry teruggepakt naar het hotel, hoogste tijd om een duik te nemen.

Ons huis 217

Verder eigenlijk bijzonder weinig spannends en lekker relaxed bij het zwembad gelegen.

Vanavond aan de hamburgert en dit keer bij de  "In n out burger". Nog nooit geweest.                              https://www.in-n-out.com/mobile/menu.aspx

Lopen er ineens 2 roadrunnerts de weg over... (nee, nog steeds geen moose) - http://Renkoekoeken https://g.co/kgs/AWmgco

2 roadrunnerts De roadrunnerts

Het is hem niet geworden, de In n out-burger. Er komt er ineens een heerlijke knoflooklucht ons neus in en die komt van Rosati's pizza & pasta, dus wij daar naartoe 😋.

Eten bij Rosati's

Morgen naar Oatman en daarna door naar Las Vegas.

Oh gottogo, dat wordt nog wat met die tijden van ons nu. ;)x

1. Heike Behl:
    24 juni 2019