Las Vegas #5 ...en weer naar huis

30 juni 2019 - Internationale luchthaven Minneapolis-Saint Paul, Verenigde Staten

Goedemorgen vanuit Vegas (en een inmiddels goedenavond vanuit Minneapolis)

Het is zover...het zit erop...USA gaan we verlaten...we gaan naar huis! Hoe graag we ook in eigen bedje liggen en het fijn vinden om weer thuis te zijn straks: ik had hier nog wel een maandje willen rondscharrelen 🤣 .

Vanmorgen zijn we om een uur of half elluf door de controle op het vliegveld in Las Vegas gegaan.

Dit doen we trouwens de laatste dagen iedere dag. De controle bij het zwembad bij The Flamingo is nog strenger dan die hier op t vliegveld 😳. Legitimatie, bewijs dat je gast vh hotel bent, dat je 21 bent (alsof je nog moet twijfelen idioot), dat je geen drinken bij je hebt enz. Maar iedere keer is het goed gegaan en konden we het zwembad in.

Kip in The poolDan maar weer een kannetje piña colada 🥳 Kannetje piña colada

Gisteren dus niks anders gedaan dan eten & drinken...heel fijn en erg gezellig met Niels en Patricia, die we de laatste week troffen in Vegas!

Eten bij Paris Buffet bij Paris...ook krab 😉

Na het eten zijn we nog naar Ceasars geweest en jaaa vloek vloek vloek #$&*¥ ook nog naar "ons eigen Sodom en Gomorra" (lees Flamingo casino). Gelukkig geldt ook:  What happens in Vegas, stays in Vegas 😫🥴🤪

Bye bye Vegas     Bye bye Vegas

En vandaag is het vogeltje om 13.37 uur opgestegen om ons vervolgens naar Minneapolis te vliegen.

Ruimte zat Lekker de ruimte

En daar zitten we nu / hangen we nu / typgeiten we nu met een bakkie vd Starbucks.

Hangen op t vliegveldHangen in Minneapolis

Nog 2 uurtjes wachten en dan kunnen we naar Schiphol. Als alles gaat zoals t moet gaan (zoals verder altijd alles anders of zelfs niet gaat, dan dat t moet gaan 🤪) dan landen we daar morgenmiddag om 13 uur.

En dan zit t erop Baranyai! Maar wat was het weer leuk en grappig en heerlijk en best wel heel gaaf enzo ook weer.

• 5 weken saampies op stap
  • 840 uur boven op elkaars lip
  • 7040 kilometers in die kar rondgereden.
  • $749 aan benzine gekocht
  • Sneeuw, hagel, regen en zon.. alles wel gehad.
  • Weet niet meer hoeveel koffie gedronken
  • Weet eigenlijk ook niet meer hoeveel wijn en bier enzo
  • 22 verschillende motels / lodges / onderkomens
  • 1 verdwenen sok in wasmachine
  • In 7 verschillende staten geweest
  • 4 beren, 1 wolf, 1 coyote op afstand, 1328 bizons, geen moose, 78 chipmunks, 6 walvissen, 66 zeeleeuwen, 2 zeeotters, paar dolfijnen, 3 pelikanen, 12 flamingo's, trossen edelherten en zowaar geen spinnenbeesten.
  • Maar 1x de MacDonalds gehad
  • Zoveel mooie parken gezien
  • Volgende keer met 4 ipv 3 oogies
  • Maar wat gaan we dan doen? En hoe? Welk gedeelte gaan we dan bestieren??

Ik ben de helft vast weer vergeten, maar het was verdorie weer AMAZING!         😎🇺🇸🚙

Heel erg leuk dat jullie ons gevolgd hebben en met ons zijn meegereisd!

Bedankt voor alle leuke reacties van jullie... Baranyai en ik gaan hier maar weer sparen en hopen jullie volgende keer weer mee te kunnen nemen op avontuur X

1. Corina:
    30 juni 2019
    Welkom thuis. Bedankt voor het delen van jullie belevenissen. Hopelijk tot een volgende keer.
  2. Angela:
    30 juni 2019
    Het was super leuk om met jullie mee te reizen! Bedankt voor het delen!!
  3. Natascha:
    30 juni 2019
    Respect hier voor de typgeit!! Elke dag getrouw een heerlijk leuk verhaal, kost toch ook een discipline elke dag maar weer tussen al dat moois, al die km al die wijn en cocktails een een verhaal te schrijven. Chapeau Simone👌Superleuk om het te lezen. Fijn dat jullie zooooonnnnnn leuke en mooie reis hebben gemaakt. Zoltan was op de terugweg vast alweer aan het brainstormen over de volgende reis. 😚😘😘
  4. Nichtje S:
    30 juni 2019
    Ik heb genoten van jullie verhalen! Dat wordt afkicken. Wat jammer dat jullie weer naar huis moeten. Maar ook gezellig! Welkom thuis!
  5. Madelon:
    Welkom thuis , wij gaan 25 juli 🙌
  6. Thea:
    1 juli 2019
    Heb zonet je laatste verhalen foto’s en video’s bekeken Wat n prachtige vakantie heb je weer gehad en wat n mooie verhalen heb je weer geschreven Eigenlijk ongelooflijk met al die dieren dat je de spin niet bent tegengekomen 🕷ha ha die vindt je beslist bij thuiskomst weer. Jullie hangen nu nog n poosje in de lucht in die grote vogel bbbrrrrr. Da’s pas echt eng hihi Goeie reis en tot snel !
  7. Maaike:
    Welkom thuis!

Bedankt voor het meereizen, ik vond je verhalen geweldig! Krijg helemaal zin om ook te gaan!
  8. Monique Spaans:
    1 juli 2019
    Welkom thuis en dank je wel voor de leuke verhalen, foto's en video's.
    Ik moet nog 404 dagen wachten en dan gaan wij 6 weken toeren.
    Ik hoop dat het afkicken goed gaat want ik denk als Baranyai al drie dagen nodig heeft om bij te komen van zijn autosleutel dat afkicken langer gaat duren. :-)
  9. Joyce aka nichtje J:
    8 juli 2019
    home sweet home, het was te gek om met jullie mee te lezen!!!
  10. Buuf petra:
    14 juli 2019
    En nu weer fijn terug. Prachtige reis zo lees ik. Fijn.