Naar Oceanside

18 juni 2019 - Oceanside, California, Verenigde Staten

Hello goedemorgen Solvang,

Na lekker geslapen te hebben storten we ons onder de douche en gaan eens kijken of Paula een lekker ontbijt voor ons heeft.  En ja hoor, belgische wafels met vers fruit en slagroom én een uitsmijtert. 😋http://www.paulaspancakehouse.com/

Solvang

Om negen uur verlaten we Solvang, rijden door de mooie landerijen met druifjes (sorry.. ik was tè laat met maken van foto daarvan, daarom nu balen met hooi 🥴) en we gaan richting Los Angeles.

Is dat mist? Sjon 😎       Mist 🤓     Yep 🤣

LA hoor ik jullie denken?! Yep...hebben we ook niks mee, maar we rijden er toch langs en willen ff gaan kijken bij het Hollywoodsign.           https://hollywoodsign.org/

L.A.

Eerst even een bakkie halen bij de Starbucks, t is toch nog mistig buiten en ik moet plassen. Oeh, maar goed dat oom Agent die verboden U-turn-manoeuvre nie zag nie Baranyai 🤣 #maarandersopeenrijkswegbelandipvbijdekoffieenwc)

Sign gevonden hoor ;) Hollywood selfie

Ondanks de eeuwige files hier, toch nog best snel door de stad heen kunnen rijden.

File in Los Angeles

Damn het is 14 uur, nog te vroeg om in te checken bij ons hotel...heel rot 🤣. Dan maar even naar het haventje van Oceanside, ons inmiddels bekend.

De 1e piña colada en margherita 😎 Rockin' Baja Lobster   https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-d550494?m=19905

Vanavond gegeten... ook weer in haventje en jawel... ook weer bij Rockin' Baja Lobster. Gezellig met live muziek erbij , wat sterk doet denken aan Hawaï 😍   http://Over the Rainbow https://g.co/kgs/aJvPdz

Basket met zeebeestjes  Basket

Gelukkig voor mij ook vanalles zonder vis, garnalen en of kreeft ;)

Na het eten naar het strand in het centrum gereden, net op tijd voor een hele mooie zonsondergang met palmbomen.

Sunset Oceanside Sunset Oceanside

Zucht, weer een dag voorbij... Gelukkig morgen nog een zalige luie hang-dag hier aan de kust.

Welterusten, sleep tight

1. Natascha:
    19 juni 2019
    LA is misschien wel niks maar heeft prachtige stranden. Daar kun je heerlijk luieren en genieten van mooie zonsondergangen. 😎🤩🏖🌅
  2. Syl:
    19 juni 2019