Daggie Oceanside

19 juni 2019 - Oceanside, California, Verenigde Staten

Good morning,

Roadtrippie-report is er weer 🤣. Het is nog maar 6.30 uur en Moses hier gaat weer een blokje om.

Loopie van Moses Kiptanui Loopie van Moses

Moet eerlijk bekennen dat zelfs ik bijna zin krijg om een stuk te hollen, omdat het wel erg mooi en aantrekkelijk is langs de kust.

Palmboompjes

Nah ja... bijna kreeg ik zin, dus misschien morgen bij zonsopkomst ... lopen dan, niet hollen 😉.

Inmiddels half negen, hoogste tijd voor een ontbijt bij Stratford at the harbor Baranyai!   http://www.stratfordattheharbor.com/

Bij Stratford

Het is nog wat bewolkt, dus we gaan een stuk slenteren langs t strand en naar de pier.

Pier van Oceanside Bakkie bij de pier

Druk met vissers 🦅      Drukte op de pier

Verdorie,  de vetkleppen zijn blokje om 🤣 vanavond misschien wel

Inmiddels schijnt de zon weer lekker. We gaan terug naar ons hotel,     prakken onze killerbody's in zwemtenue en gaan naar het zwembad.

Best Western Oceanside

Ah, dat was snel, sjon weg, wij ook weer weg whahaha. Dan op jacht naar eettentje voor vanavond. Gelukkig voor ons weer, is er Tripadvisor en die vertelt dat wij vanavond naar The Local Taphouse gaan.  https://localtaphouse.com/

Het is alweer half vijf, we gaan zo eerst een bakkie doen bij het strand en op de pier kijken of die twee wilde pelikanen op hun plek zitten.

Jaaa, er is er één;) Wil er wel één voor thuis zie video

Saampies bij birdy Saampies bij birdy birdy

Nadat we deze knapperd bekeken (oeh en aah, wat ben je leuk, waar is je broer??)  en hem veelvuldig op de foto hebben gezet, gaan we naar het restaurant.

Mochten jullie hier ooit in de buurt komen: ga er zeker eten! Lekker eten en heel gezellig om te zitten.

Om acht uur slenteren we terug naar het hotel...begint weer nachtwerk te worden met jou Baranyai 🤣.

Morgen weer een nieuwe dag en deze gaat naar Yucca Valley...uiteindelijk... via via via 😎

Welterusten :)x