Till next time Yosemite

15 juni 2019 - Monterey, California, Verenigde Staten

Good morning Yosemite ,

Het wordt een rustig dagje vandaag. Nog een stukje rijden door Yosemite en dan een ontbijtje pakken in Oakhurst.

Binnendoor van Oakhurst naar o.a. Madera, langs de vele velden met fruit-en vooral pistachenootjes-bomen.

Pistachenootjes      Pistachenootjes    https://americanpistachios.org/

Hongaar tussen de pistachenootjes-boompjes Hongaar bij de pistachio's

Fruitstalletje geplunderd       Fruitstalletje geplunderd

In totaal dus zo'n 350 km rijden vandaag en dan zijn we in het gezellige Monterey.  https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Monterey_(Californi%C3%AB)

Monterey here we come

Yep "the place to be" voor o.a. bootje varen, walvisjes én de US-open...deze week ...blijkt 🤣.

Tiger Woods ff aangekleedTiger Woods is er klaar voor

Monterey by the bay         Monterey by the bay

We blijven voor 2 nachten in de Surf Inn. http://www.montereysurfinn.com/

Surf Inn

Het zwembad is gesloten ivm onderhoud, zegt de meneert van de receptie. Geeft niks hoor vent, ik kom zeker niet in de verleiding met 18 graden.

Oeh... California Pizza Kitchen zit hier ook, daar gaan we eten Baranyai  https://www.cpk.com/location/details/Monterey

Doggybags mee         Doggybags 😋

Zo maar vast het survival-tenue opzoeken voor morgenochtend. We gaan namelijk bootje varen om walvissen en andere beestjes te spotten 🐳.

Nighty night all, tot morgen!

1. Nichtje S:
    16 juni 2019
    Tante S! Wat een heerlijke reisverhalen! Super leuk om te lezen en om jullie prachtige foto's en filmpjes te zien. Wat een mooie natuur. Net of ik bij jullie op de achterbank van t bakbeest zit 😁 Genietze xxx