Twin Falls

10 juni 2019 - Twin Falls, Idaho, Verenigde Staten

Goodmorning,

Vandaag ben ik snel klaar met typ-geiten, de rit van Idaho Falls naar Twin Falls is namelijk niet de spannendste 😉. Maar ja, de oversteek van Yellowstone naar Yosemite moet gemaakt worden.

Het grote niks

Na prima geslapen te hebben, sluipen we om een uur of negen naar het ontbijt.

Na een kwartiertje rijden komen we in "Potato" gebied.

Roadtrain

Lekker suf en al ouwehoerend rijden we in ruim 3 uur naar Idaho Falls.

Binnendoor bovenlangs   Idaho Falls naar Twin Falls

Even bakkie doen.... Tussendoor een bakkie...

...zou je denken 🤣😉  Oh nee, toch niet 🤣

In Carey hebben we beet en dit is schijnbaar ook het enige tentje in de wijde omtrek.

Vannacht slapen we in het Holiday Inn. Het is prima hier en we zijn dus heerlijk relaxed lui aan het zijn... zou je denken...

Het blijkt namelijk dat wij met ons roadtrippie precies tijdens de US Open Monterey gaan bezoeken 😳⛳🥴🏌️‍♂️. https://www.pebblebeach.com/events/2019-u-s-open-championship/?nck=8668763130

Vloek, vloekerdevloek, aaahhhrrgghhhh, wilde alleen maar bootje varen en walvisjes kijken.

Dus....Tiger Woods die je d'r bent: niks nie lui en relaxed nie!

1e noodzaak

Morgen schaffen we dat boek aan en bij de Wallmart hebben ze ook vast wel geruite spencers, petjes, golfballetjes en de hele mieterse bende.

First things first nu: Tripadvisor vertelt ons dat we zometeen bij Elevation 486 gaan eten - http://elevation486.com/

Wat een mooi stekkie met lekker eten!

Wat moeten we nu weer eten?

De Golden gate van Twin Falls

Welterusten alvast weer, morgen weer nieuwe avonturen ;)

1. Natascha:
    11 juni 2019
    Was vet uitslapen voor jullie!! Ook wel eens lekker. Tenslotte toch ook vakantie. 😚
  2. Cindy:
    11 juni 2019
    Die golf clubs en balletjes kunnen nog wel eens van pas komen bij Yogi bear🤣
  3. Thomas:
    12 juni 2019
    Wat doe je dit leuk Simone!, verheug me weer op jullie volgende ervaring 👍🏼