Bye bye Yellowstone

9 juni 2019 - Idaho Falls, Idaho, Verenigde Staten

Wakey wakey Gardiner,

Eerst eens ff wakker worden met Hank: https://youtu.be/zxEijNo7a64 🎶

De zon schijnt en er is geen sneeuwstorm in zicht, dus nog één keer door Lamar Valley. We voelen ons de Jaques Cousteau van Yellowstone en ontdekken nog 1 keertje Lamar Valley met de buffels, herten, elanden, beren en wolven...

Ze blijven gaaf om naar te kijken

We are some lucky bastards! Bijna het hele repertoire komt voorbij. Behalve de Moose, die vertikt het helaas.

Yogi ! Oooohhhh 😍 + video ;))

Van de oeh naar de aah... en aantal uitspraken van vanochtend:   wauw, doe dat raam eens omhoog you idiot, want die bizon kwijlt zometeen op m'n schoot", wat gaaf dit, zie je dat Kippie, nog ff langs Mammoth, wat een drukte daar, hè wah, nee zie niks, nog een geisert, wolf, nog een keer langzaam voorbij rijden, waar dan, oeh, 2 beren, profi's, gaaf, enz....

Ding is net zo hoog als de auto                              Naast auto

We hadden het dus weer heel erg druk vanmorgen 🤓🤓.

Nog even langs Mammoth Hotsprings.

Mammoth Hot springs Mammoth      Upper terrace             Mammoth

Zo rond een uur of half twaalf is het Bye Bye Beautifull Yellowstone.

Na een kort bezoek aan het "Grizzly & Wolf discovery center" (nee , mis je niks aan) is het volgens de tomtom nog 170 km rechtdoor (!!) voordat we weer een keer af moeten slaan tot aan Idaho Falls. (zie video)

Bewoonde wereld doemt voor ons op ...hey, daar is de Wallmart weer. Even kijken of er bearspray èn een gezellig muziekje te vinden is.

Ja hoor gelukt! Bewapend met spray, zingt Bob Marley ons naar Idaho Falls, de eindbestemming van vandaag.

Via Booming.com gisteren een kamer geboekt in het BW Cotton Tree. https://www.bestwestern.com/en_US/book/hotels-in-idaho-falls/best-western-plus-cottontree-inn/propertyCode.13046.html

Om half vier ploffen we op bed.

Wasje in de machine, we hebben werkende WIFI, koffie en moeten verder helemaal niks. Niks meer dan te eten en drinken

...behalve dan dat sommigen van ons een stukkie moeten lopen te gaan rennen.

In the gym in Idaho Falls Hongaar in gym

Kippie aan de wijn   Nieuwe liefde

En ik...ik kijk alle foto's en filmpjes nog een keer of 10  🤪.

De receptioniste vh hotel raadt ons aan om aan de overkant, bij Jakers te gaan eten.  https://www.jakers.com/idaho-falls/

We worden aan de gezellige kant (die met tv's en een bar) neergezet en Carly zorgt goed voor ons. En dat is maar goed ook, want voor het eten hoef je er niet naartoe 😉

Trusten en tot morgen

1. Joyce aka nichtje J:
    11 juni 2019
    Whaha ik lig in een deuk jullie zijn een heerlijk stel! En ik mot potdomme van m'n vliegangst af wat een geweldige trip