Van Vegas naar Zion

27 mei 2019 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Hallo goedemorgen everyone,

Om half zes (😁) worden we wakker en gaan we als eerste uitvogelen hoe het koffiezetapparaat werkt. Valt allemaal reuze mee en het prut en pruttelt binnen een paar minuten.

Op het dooie gemak worden we wakker en zijn we uiteindelijk klaar om de eerste echte km's te gaan maken. We klimmen (althans... ik klim en Zoltán stapt) in de auto , voeren het adres van hotel Bumbleberry in, zetten een muziekje op en gaan de hort op naar Springdale.

Muziek: om te voorkomen dat we weer het hele repertoire van Hank Williams en Dolly mee moeten zingen, zijn er 2 USB sticks met vanalles en nog wat (+ UB40) meegegaan.

Oh... en Baranyai: youtube staat ook vol met Roadtrip sing along-songs , leuk voor volgende keer 🤣. Beetje zoals dit:

https://www.youtube.com/watch?v=_JD pjGN3qNg

Ingang Valley of Fire We doen dit weer via The Valley of Fire, zo'n mooi stukje om even doorheen te rijden. Zie video

Bakkie pleur en een broodje onderweg gedaan bij de Starbucks in St. George                    Bakkie pleur in St. George

Het begint weer een echte roadtrip te worden...we vallen opnieuw van de "oeh's" in de "aaah's" en ik kijk mijn oog uit.

We komen in de buurt van Hurricane en het begint te regenen. Iets verderop hangen wat angstaanjagende wolken boven Zion, waardoor het doet lijken alsof we me daar een stel "stormchasers" zijn.

Daar moeten we precies zijn

Zo rond half vier ploffen we met een bakkie neer bij motel de Bumbleberry Inn - https://www.reservations.com/hotel/bumbleberry-inn?rmcid=rcc3&msclkid=713ec5c807281b60e16699246926f21b&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Top%20Hotels%202&utm_term=Bumbleberry%20Inn%20Springdale&utm_content=Bumbleberry%20Inn_1885064

Wat een heerlijk motel is dit toch! Het ligt pal naast de ingang van Zion, prachtige plek, shuttlebus stopt voor de deur en er wordt ook nog een heerlijk ontbijt geserveerd ook nog.

Lekker hoor, 3 overnachtingen op deze plek. Proost ;)           Wijntje met uitzicht

Van den HoogenbandTerwijl ik nog op de zon wacht, ligt Van den Hoogenband al druk te doen in het zwembad.

Het weer is inmiddels opgeklaard, wij gaan douchen en zo op jacht naar een lekkere steak.

Kwart over acht...20.15 uur... prima avondeten gehad bij Porter's en nu languit op bed.  Gaap en geeuw... zou het de jetlag zijn of ben ik gewoon lui?

Slaap lekker alvast en tot morgen 😎

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Natascha:
    28 mei 2019
    Zooo dat zijn meteen alweer spectaculaire plaatjes. Gaaf hoor!! En wat een bakbeest van een auto zeg, wel ff wat anders dan zo’n mustang toch!! Maar denk zoveel comfortabeler.
  2. Monique Spaans:
    28 mei 2019
    Mooi karretje. Het blijft een heel mooi park Valley of Fire State Park. Geweldige foto's en ik hoop dat het weer snel iets beter wordt.
  3. Yvette en fam:
    28 mei 2019
    Nu al mooie foto's! En wat een gave🚙 bak zeg! Heerlijk om weer mee te reizen via deze blog! 👍
  4. Joyce aka nichtje J:
    2 juni 2019