Het is zover, we gaan ervan tussen

26 mei 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo dan, goedemorgen,

Stuiter...stuiter...stuiter....klaar voor het avontuur! Het is weer gelukt hoor, we hebben samen 38,4 kilo aan spullen verzameld in 2 koffers en de handbagage volgepropt met genoeg onzin.

38.4 kilo

Er wordt weer genoeg meegezeuld ;)

We worden op Schiphol afgezet (dank je wel Robin), we checken onszelf in, labelen de koffers en gooien ons naar Cafe Coco voor het welbekende glaazie bubbels.

Bubbels  https://www.schiphol.nl/en/at-schiphol/eat-and-drink/cafe-coco

Terwijl we nog een broodje naar binnen werken, vindt er buiten nog een topoverleg plaats bij het vogeltje dat ons naar Detroit gaat brengen.                                                                                             Topoverleg

Na het nodige water, de nodige koffie, een biertje, wijntje, 2 vage koekies, een paar maaltijden, halve zak drop , wat zoutjes, een pizza en croissant én bijna 8 uren later, landden we in Detroit.

Hier gaan we ook alvast door de douane en worden we ondervraagd door de geheime politie naar onze reden tot bezoek van dit prachtige land.

Nog 3 uur wachten, 4 uur vliegen en om 18.15 uur- plaatselijke tijd- komen we aan in Las Vegas.

Welcome to Las Vegas

Alles is erg soepeltjes verlopen.

Klaar om de auto op te gaan halen. We komen aan bij Alamo , alwaar we de bij Sunnycars gereserveerde auto  op kunnen halen. De meneer die ons helpt...oh gottogot...in zijn ogen staat het al te lezen: hij heeft er zin in vandaag! Vastberaden om zijn commissie te kunnen verhogen, haalt  hij alles uit de kast en worden we als  prooi behandeld.

Maar we trappen er niet in, wij worden nie bang nie, want hadden thuis alles al prima geregeld. We vertrekken vol goed moed richting garage om een standaard SUV op te halen.

Zoltán gaat het proberen...hij geeft de jongen die ons een wagen toewijst een biljet van $20, en wat denk je??!! We krijgen een bakbeest van een auto mee.  Ons huis voor de komende weken.

Het slagschip

Dus Baranyai, annuleer alle gereserveerde hotels maar...we halen een plaidje en overnachten in dit ding!

First things first : naar het hotel  - Holiday Inn express hotel.  Hier checken we in en gooien we de koffers op de kamer.

Chop chop, nu eerst naar de Super Center Wallmart (alsof een "normale" al niet groot genoeg is) om de eerste noodzakelijke dingen in te slaan zoals een koelbox, zakjes voor ijs, bier en wijn, shampoo enz.

Onze vriend voor de komende weken                   Onze grote coole  vriend

Om 22.00 uur zijn we terug. Na ruim 24 uur aan het sjouwen te zijn geweest, is het de hoogste tijd voor een douche, een wijntje en een heerlijk bedje!

Welterusten en tot morgen x

1. Miranda:
    27 mei 2019
    Super! En nu lekker genieten.... lees jullie avonturen mee... wij moeten nog even wachtten tot we gaan... maar genieten vanuit hier lekker mee!
  2. Angela:
    27 mei 2019
    Fijne vakantie! Ik ga een beetje meegenieten als voorbereiding op onze eigen reis :)
  3. Tanya:
    27 mei 2019
    Veel plezier! Zal proberen jullie roadtrippie te volgen...
  4. Bernice:
    27 mei 2019
    Wat een auto... Daar kun je lekker comfortabel al die duizenden km’s mee afleggen!!! Veel plezier!
  5. Jan en Lilianne:
    27 mei 2019
    Dank je wel dat ik jullie mag volgen. Over 8 weken zijn wij zelf aan de beurt. Ik hoop hier dus op een hoop voorpret en inspiratie voor onze reis! Fijne vakantie...
  6. Monique Spaans:
    28 mei 2019
    Fijne vakantie en ik ga jullie per dag volgen en genieten van de verhalen en foto's. Ik moet een jaartje wachten. Veel plezier
  7. Syl:
    28 mei 2019
    Super leuk om jullie zo te kunnen volgen!!! Have fun 😘