Van Oceanside naar Yucca Valley

20 juni 2019 - Yucca Valley, California, Verenigde Staten

Morning y'all, vanuit een wat bewolkt Oceanside.

Nadat ons bakbeest weer volgegooid is, gaan we naar de haven voor een ontbijt bij Stratford. Waar laten we t?

Tja...

Oké, ontbijt zit er weer in en we kunnen er weer even tegen. Bye bye Oceanside.

We hebben plaatsen te ontdekken en nieuwe avonturen te beleven. Baranyai, let's hit the road😎.

Op de slingerende Bway 78 (zie video)  via Ramona naar Julian. Dit plaatsje is world famous for the Apple pie. (mede dankzij een tip op één vd bekende Amerika-junk-facebook pagina's ;)

Julian Julian

Bij Julian Café ploffen we neer, wat leuk hier! 100 jaar terug in de tijd, Yosemite Sam komt nog net niet schietend binnen.

Apple pie   The apple pieHet wordt ineens woestijnachtig en via de mooie San Felipe-road (S2) rijden we naar Borrego Springs.

San Felipe San Felipe road

Dan door het Anza Borrego state park: en van de "oeh" naar de "aah" :

Zie video      Anza Borrego

Anza Borrego state park

Even uit de auto, fotootje maken en heel snel weer auto in. Yep, we zitten in de woestijn en het is ineens 20 graden warmer. (de stoelverwarming kan wel uit hoor Baranyai)

Nu naar/langs de Salton Sea - https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Salton_Sea -  de grote dorre warme kale vlakte in.

Naar Salton Sea

Dit gelukkig wel samen met een achterbank vol water. Moet er toch niet aan denken om hier autopech te krijgen...en ik geloof niet dat wij hier maar saampies zijn tijgert...volgens mij worden we door veel oogies aangestaard 🐍🕷🦂

Salon Sea Salton sea

Om 2 uur zijn we er : shabby motel nr. 2 van deze vakantie. Compleet met engeltjes, kerstverlichting en 1 dood kakkerlakje 😳. (Bakker, stomme doos, waarom trek je dan ook dat badkamerkastje open?!)

Shabby (maar leuk)  motel in Yucca Valley

Americas best value Inn  https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-d4235027?m=19905

Bewapend met de appeltaart van Julian én wat wijn, gaan we naar het zwembad.

Heerlijk hier, we zijn weer geland!

Het zwembad van vandaag

Vanavond lekker gegeten bij de Mexicaan, Las Palmas.  https://www.tripadvisor.nl/Restauraent_Review-d473631?m=19905

Bij de Mexicaan Las Paljas 😋

En eerst weer uitbuiken nu en wat typgeiten op het blog.

Morgen naar Joshua Tree National Park en door naar Lake Havasu City.

Buenas noches! Hasta mañana 😉

1. Yvette en fam:
    21 juni 2019
    Dat lijkt me zo leuk, die ouderwetse stadjes! En volgens mij komen jullie qua ontbijt niets tekort... Pfff😁