Joshua Tree en Lake Havasu

21 juni 2019 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Good morning Valley, rise and shine!

Om een uur of zeven vallen we uit bed, nog steeds in een lekker vroeg ritme 🤔.

Na ontbijtje bij John's (nee, helaas geen pareltje) rijden we in een kwartiertje naar Joshua Tree National Park.

Joshua tree         Joshua Tree                           Nog eentje mooi van lelijkheid

Ondanks het nog maar negen uur is, is het al aardig warm en vallen de mussen van het dak. De folder geeft aan dat je in "Hidden Valley" veel kunt zien, van wat het park te bieden heeft.

Hidden Valley Hidden Valley

We rijden verder, veel te warm daarbuiten...en poef, zo ineens geen Joshua Tree meer te bekennen. Het grote "niets" doemt weer op.

Grote niks

Hier zouden coyote's en roadrunners rondlopen. Maar ondanks dat wij 1 grote oplet zijn, zien we ze niet. (Moose ook nog steeds niet, maar die hoop hebbik opgegeven)

Onderweg paar keer pitstopje gedaan, maar wat een gebied zeg.   https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mojavewoestijn (althans volgens mij is het die woestijn 🤣)

Zie video     Nog meer "niks"

De klok gaat een uurtje vooruit zodra we Arizona binnenkomen. En hoe zie je dat je Arizona binnenkomt?

Ja hoor...Arizona!Ja, de eerste cactus 🌵

Gelijk bij het plaatsje Parker komt Lake Havasu in beeld, heel mooi blauw water in die dorre bende.  https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lake_Havasu_City

Lake Havasu City

Om kwart over 3 checken we in, bij een leuk motel in Lake Havasu City met uitzicht op het meer.  https://www.bridgewatermotel.com/nl-nl

Room with a view zie filmpje

The Bridgewater motel, ons huis voor de komende 2 nachten. Het zwembad is weer lekker... en broodnodig,  in t sjonnetje is het een mooie 38 graden.

Weer eens wat anders 🤣 En wat is dit Baranyai?

Wat een geluk...op zeker wel 3x vallen afstand zit restaurant Cha Bones https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-d645995?m=19905   Heerlijk, geen auto maar gewoon slipperend naar de overkant.

Het is er lekker druk en we moeten ff wachten aan de bar....heel rot 😉

Wat rot...wachten aan de bar White Zinfandel en Bud lime

En "oeh" .. wat kan je hier toch gewoon gelukkig van worden: heerlijk gegeten!

T -bone en pasta

Nee Baranyai...ik hoef geen cheesecake meer hoor, echt niet. Nee, ook niet die white-chocolate met macademia kruimels en mango siroop-cheesecake ....

De cheesecake   De cheesecake

Saampies zo'n 20 kilo zwaarder, rollen we terug naar de overkant. Ons bed roept, want t is zeker alweer 21 uur. (fu#*...we're starting to be 2 old farts  ;)

Welterusten op deze langste dag vh jaar 😴😎

1. Natascha:
    22 juni 2019
    Ohhhh bijna de laatste miles voor Las Vegas!! 😚Daarna klein feestje met fam Spiegenberg. 😎