Verjaardag onderweg naar / in Salt Lake City

4 juni 2019 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Eeeerrr...is er een jarig hoer hoera, dat kan je wel zien...da's Zoltan.

Goodmorning 🥳Koffie met "gebak" op bed.

Goedemorgen allemaal, rise & shine,

Heel rustigjes worden we weer eens wakker en gaan ontbijtje scoren bij Denny's. Gelukkig hebben ze wel 50 verschillende soorten eitjes, omeletten, pancakes en combinaties....dus dat maakt het makkelijk kiezen.

Ontbijt bij Denny'shttps://www.dennys.com/utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_term=nearest%20dennys&utm_campaign=302107065&utm_content=%20string&kwid=81363876748309&device=c&pcrid=81363874007580&pkw=denny%27s%20menu&pmt=b&msclkid=9403944f101b1c053789c8b85717c272&gclid=CPnmxMnC0eICFbqHxQId8XcAcA&gclsrc=ds

Oke dan, time to hit the road! Alleen nog even tanken want het bakbeest slurpt genoeg, 1 op 9 zo ongeveer (bij 90km/uur).

Via de mooie scenic highway 128 verlaten we Moab om uiteindelijk in Salt Lake City aan te komen. Er staat wel een bord met de mededeling dat deze weg is afgesloten, maar gelukkig zijn we eigenwijs genoeg om gewoon door te rijden.

Wat een heerlijk mooie weg toch weer    Scenic Byway 128 zie video

Bij de 2e mededeling dat de weg verderop toch echt is afgesloten, keren we om en gaan we via de Hwy 191 terug naar Green River en pakken aldaar de Hwy 6 naar SLC.

Vandaag hebben we ongeveer zo'n 400 km voor de boeg...gelukkig met de welbekende 98.3 FM Country op de radio.

Die moeten we hebben Baranyai 🎶🎵        Ook dit, met muziek, vastgelegd op beeld ;)

Het klimaat verandert onderweg weer en het begint aardig op Oostenrijk te lijken. Zodra er besneeuwde bergtoppen in zicht komen, zijn we dicht in de buurt van Salt Lake City.

Krijg het spontaan ook gelijk wat kouder     Yep sneeuw...Salt Lake City

Om 15 uur zijn we op plaats van bestemming en checken we in bij het RL Hotel. Die heeft Zoltán gisteren geboekt via de app van Hotel tonight.  De koffers brengen we naar de kamer en chop..chop... naar de supermarkt, even een gebakkie halen.

CheesecakeCheesecake-junkie

Vanavond zijn we uit eten geweest bij Brio Tuscan Grill, puur en enkel om 1 reden : ergens lang geleden heeft iemand eens een foto van een smakelijke carpaccio gepost op een vd bekende facebook-sites. Daar moesten we dus naartoe!

Happy me 😍 Grote blij

Heb nog geprobeerd om Kjeld Nuis hier mee te krijgen naar the Utah Olympic Oval ⛸☃️❄ (https://utaholympiclegacy.org/location/utah-olympic-oval/)  Kom Kjeld, bind ff die Friese doorlopers onder je slippers, doen we de 1500m nog eens even over 🤪. Maar in plaats daarvan zijn we (met een lekker bakkie Starbucks) door de stad heen geslenterd.

We komen inmiddels weer een beetje in het ritme, 23 uur inmiddels en hoogste tijd voor een tukkie!

Sleep tight, morgen gaan we weer een flink stuk richting Yellowstone...daar waar t koud gaat worden 😉

1. Natascha:
    5 juni 2019
    Leuke foto’s met weer fantastisch landschap. Wat wil je nog meer om zo je verjaardag te vieren!! 🥳Ik zie dat Simone heeuuulll gelukkig wordt van de carpaccio 🤩Heerlijk en handig daar al die ketens van restaurants.
  2. Thomas:
    6 juni 2019
    Tot morgen! Geniet ze nog!
  3. Joyce aka nichtje J:
    11 juni 2019
    Van harte Zoltan! Wat een waanzinnige trip weer. Hier weer een avondje aan het genieten op afstand van jullie reis. Hoort onderhand bij mijn rondje 'socials':)