Yellowstone I

7 juni 2019 - Yellowstone Park, Verenigde Staten

Wauw!!

Oooeeehhhhh en aaahhhh....😍

Waar te beginnen?

Wekker 4.15 uur, auw, douchen, koffie, autorit, slecht weer, sneeuw, nog steeds geen UB40 of iets van reggae gevonden, gaat hier ook nie gebeuren nie, tanken, autoruit weer schoon, een echte BIZON, Hayden Valley, droog, Yellowstone, was dat een wolf?, brrr koud, saampies op stap, heel veel ganzen, verrekijkert, reeën, waterval, lekker zonnetje af en toe, prachtig hier, geizers, broodje, nog meer bizons, mud pools, koffie, Bob Ross, hot springs, nog geen beer gezien, rotte eieren, loopje hier, loopje daar, hotel, moe, voldaan, versleten...dit om 18.03 uur, oeps, vorst vannacht, waar is die WIFI??, vloek, vloek, happie eten, bakkie bij open haard, zo wijntje, bij het raam in lobby, heerlijk slapen, morgen deel 2

(door bijbehorend gebrek aan WIFI foto's wel geüpload, maar de video's pas morgen bij deze dag)

2 globetrotters 🚙🤠🇺🇸😎

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Heike Behl:
    8 juni 2019
    Prachtig! (Ps. Je kunt nu 3 maanden onbeperkt en offline Spotify voor €9,99 krijgen, maar volgens mij staat UB40 daar niet op😇)
  2. Patries:
    8 juni 2019
    Wauw ziet er echt geweldig uit! Fijn dat jullie zo genieten 😍
  3. Natascha:
    8 juni 2019
    Waar is Grizzly nu dan toch?!? Zoek zoek. Wat een gave omgeving zeg. Het weer ...jaaaa dat herken ik heel goed. Hebben jullie dat stokje van mij over genomen. 😎☔️🌧maar zoals ik weet zal de pret vast niet drukken, want jullie dag was heeeuuuuulll lang. Sloap lekker.
  4. Corina:
    8 juni 2019
    Goed verhaal, lekker kort 🤣. Jullie maken weer een prachtige reis.